Vanliga frågor (FAQ)

Här har vi samlat svaren på några av de vanligaste frågorna för våra kunder. Om du inte hittar svar på din fråga, tveka inte att kontakta oss via e-post, telefon eller livechatt.


1. Vilka leveransalternativ erbjuder ni?
Vi samarbetar med DB Schenker för leveranser inom Sverige. Beställningar behandlas inom 1–3 arbetsdagar , och leveransen tar allmänna 1 – 4 arbetsdagar . För beställningar över 799  SEK erbjuder vi fri frakt , medan beställningar under detta belopp har en fraktavgift på 49  SEK .


2. Hur spårar jag min beställning?
När din beställning har skickats får du en e-postbekräftelse med ett spårningsnummer . Du kan följa din beställning via DB Schenkers spårningstjänst eller kontakta oss om du behöver hjälp.


3. Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?
Vi erbjuder flera säkra betalningsmetoder via Shopify Payments , inklusive Visa , Mastercard , Maestro , Klarna och Apple Pay . Alla betalningar behandlas med högsta säkerhet.


4. Vad är er retur- och återbetalningspolicy?
Du har rätt att returnera en vara inom 30 dagar från att du mottagit din beställning. Produkten måste vara i oanvänt skick. En returavgift på 99 SEK dras från återbetalningen. Se vår Retur- och Återbetalningspolicy för mer information.


5. Hur reklamerar jag en defekt vara?
Om du har fått en defekt eller felaktig produkt , kontakta oss så snart som möjligt. Vi hjälper dig genom reklamationsprocessen och står för returfrakten vid godkänd reklamation .


6. Erbjuder ni några garantier på era produkter?
Ja, de flesta produkter omfattar tillverkarens garanti . Kontakta oss om du vill veta mer om garantin för en specifik vara.


7. Hur kan jag kontakta er?
Du når oss via:
E-post: info@hundmys.se
Telefon: +46 0708155343
Kundsupport: Vardagar 08:00 – 16:00


8. Hur använder ni mina personuppgifter?
Vi värnar om din integritet och hanterar dina uppgifter i enlighet med GDPR . Läs mer i vår Integritetspolicy om hur vi samlar in, använder och skyddar din information.


9. Kan jag ändra min beställning efter att den har lagts?
Om du vill ändra din beställning, kontakta oss snarast. Vi försöker hjälpa dig, men ändringar kan vara svåra att genomföra efter att ordern behandlats eller skickats.


10. Finns det ett kontaktformulär jag kan använda?
Ja, du kan fylla i vårt kontaktformulär direkt på webbplatsen. Vi återkommer så snart som möjligt.


Kontakta Oss

Har du fler frågor? Hör gärna av dig:

E-post: info@hundmys.se
Telefon: +46 0708155343
Adress: Svartmesgatan 8, 25449 Helsingborg, Sverige 
Kundsupportens öppettider: Måndag – Fredag, 08:00 – 16:00